fredag den 4. april 2014

Miniferie

Vores gamle mor har lige haft fødselsdag og vi gav hende det der stod højest på hendes ønskeliste - en miniferie med far og os to til Lalandia.

Så er vi ankommet og pakker legetøjet ud.


Far sidder og slapper.


Vi tager lige en snack efter nogle timer i bil.


Så faaar nu skal vi ud....!


Skønt vejr og dejlig hytte.


Ha ha der lokkede jeg jer nok ud... he he...


Når okay, så kommer jeg også. Jubiii.


Gyng gang.


Bare rolig jeg kommer nu.


Hov, hvor er de søde de geder.


Klappe klappe... aaah aaah...


Også mig. Dobbelt klappe klappe.


Og så direkte i legeland.


Uha der er meget der skal prøves. Bum bum skal det være klodser eller bolde?


Okay bolde!


Jeg smutter lige op til de stores afdeling, mens søster er i babyafdelingen.


Hmm tør jeg?


Shiiit vi er højt oppe mor.


Skal, skal ikke!


Hmm er det håndbold eller fodbold vi spiller stump!


Hov... Lego i babystørrelse. Ikke dårligt.


Puha, så er der pause og det er frokost tid.


Yes yes yes... mam...


Titaa... mums.


Og så en lille slapper.


Mens tosserne fjoller.


Efter mad og en lur står den på spilleland. Wov der er fart på.


Og jeg kan flyve.


Ja ja brormand det kan jeg sgu da også.


BADELAND - her er desværre ingen billeder fra, men luk øjnene og forestil jer en tynd lille spinkel dreng i badeshorts og alt for store badevinger, samt en lav blegfed kraftig buttet pige i badedragt med frynser. Jeps, jeg kan se du har billedet for dig. Ikke dårlig!

Puuha man bliver lidt træt af alt det vand. Så aben er lidt farlig.


Godt der findes en Lego udgave - den er knap så farlig.


Hov der er aben igen. Sidder lige lidt på afstand og ser showet.


Og børnedisko.


Fedt fedt fedt og så er det tid til is.


Det var dag et.
For dag to gå op til toppen og se billederne igen.
For dag tre gå op til toppen og se billederne igen.

Skøn skøn skøn miniferie - ikke dårligt at give en gave man selv får glæde af.
Ciao - Max og Alfa

1 kommentar:

  1. Smart idé at give mor sådan en mini ferie i føs'dags gave :-) ...det ser ud som om I alle 4 har hygget jer gevaldigt!

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.