lørdag den 5. januar 2013

Mit første og sidste bad længe

Hej venner

Det er Alfa der skriver.


Ahh, ikke dårligt med et par svømmetag i det store blå bassin! Det er et hit at være i bad... Billedet her er fra mit første bad og jeg har sidenhen taget et par bade mere. Men nu må jeg desværre lige vente et par måneder indtil næste tur og indtil da står den på klatvaskning...

Uuuuh, det var sgi koldt at komme op igen. Men godt rullet ind i håndklædet og en føntørrer direkte rettet mod min lille tykke sødmælksmave gav straks varmen!

Og så var det slut med hyggen - nu skulle der trænes.

 Jeg er så stærk og god til løfte mit hoved. Mor kalder mig Alfa Pippi Faurby.

  Puuha, så kom jeg om på den anden siden og tog et velfortjent hvil.

Og her kan I se mig som nyudklækket grill-kylling (ja som I nok kan gætte er jeg ikke helt tilfreds med den behandling). Men jeg syntes ikke at det kun skulle være storebror der er noget helt specielt, så jeg er født med skæve, men dog meget smukke, fødder! :-)

De skal så lige rettes lidt og derfor disse fine gipsestrømper. For de nysgerrige omkring hvad jeg skal igennem, kan det læses her.

3 kommentarer:

  1. Hej Alfa
    Du var rigtig god til at blive pakket ind og brokkede dig slet ikke. Ses onsdag :o)

    SvarSlet
  2. Kære lille Alfa hva' er det mor kalder dig.....en grill kylling, det skal du ikke finde dig i, for du er bare så lækker! Og du skal nok få nogle fine balletfusser engang med tiden :-)) Kan du give din dejlige storebror en ordentlig krammer.

    SvarSlet
  3. Hej lille Alfa-Pippi!
    Du er lige så stærk som Pippi Langstrømpe, og lige så sej som din storebror.
    Ingen piv med jer, selvom omverden er lidt hård ved jer...nogen gange.
    Stor kys til de skønneste unger fra mormor :-)

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.