fredag den 28. december 2012

Julen - 2012

Juleferien startede desværre med at jeg blev ringet hjem fra børnehave. Havde lidt feber, snotnæse og hoste. Heldigvis kan man hygge med mor og bog i min stor-dreng-seng.

Se her, allerede dagen efter gik det lidt bedre og feberen var forsvundet! Lillesøster har næsten altid sin dyne omkring sig. Så nu er jeg blevet en lige så stor puttegris og slæber også min dyne med rundt i hytten. 

 Vi har hygget en del. Her er Morben og Lily på besøg og den står på æbleskiver og saftevand!

Min skønne søster. 

Lillejuleaften blev holdt hos farmor og Bedstefar. Julemanden havde vist drukket for meget portvin til risalamanden og troppede op med gaver selvom det slet ikke var juleaften endnu! Han var stadig i år ret farlig. Men gaverne han kom med de var tip top!

Den stod også på æbleskiver og en sovende søster. (Hun sover HELE tiden).

Juleaften holdt vi hjemme hos mormor og morfar. Og her kom julemanden igen... Sejt!

Han var stadig farlig - så jeg skulle ikke nyde noget af at sidde på skødet af ham. Men Jes og Josefine var lidt mere modige.
Så stod den på juletræsdansning.

Og jeg havde trænet det i børnehave allerede, så var Artig-Verner og holdt pænt far i hånden rundt omkring træet. Først den ene vej og så den anden vej. 

Gaverne var der som altid en MASSE af! Jeg er mester i at pakke op og jeg skulle også pakke Alfa's gaver op. Så jeg havde pænt travlt og blev vist lidt kuldret sagde de gamle. 

Dejlig juleferie. <3. Nu venter Nytårsaften og så står den på hverdag i børnehaven igen!

3 kommentarer:

  1. Ho ho ho og glædelig jul.

    SvarSlet
  2. Super dejlig jul med de skønneste unger i Verden :-) Og du klarer det hele så flot Maxemus: forkølelse, nyt job som storebror, et utal af julefester, fødselsdage m.v......samtidig med at du selvfølgelig også lige skal markere, at man nu er blevet 3 år!!! Super sejt!

    SvarSlet
  3. Sikke en juleferie du har haft storebror Max, der er jo sket en masse hver dag, men desværre er julemanden nu taget tilbage til Grønland sammen med sine rensdyr hvor han skal holde en lang ferie, så ikke flere pakker i år ho ho!

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.