søndag den 16. december 2012

3. søndag i advent

Hej venner
 
Det er Max der skriver.
 
Se, jeg har fået smag for nisser. Jeg har min helt egen kæmpe nisse som kommer med gaver til mig hver søndag!
 
Fedt fedt fedt at pakke op! Det gamle snakker noget om en kold tyrker efter juleaften. Ved ikke hvad de mener... men jeg har i hvertfald pakket gaver op i et væk siden min fødselsdag!
 
Men søndag skal ikke kun være sjov. Jeg skal stadig bruge dette møg-plaster hver anden dag. Øv øv.. de gamle lokker med alt muligt. Men jeg er ikke helt tilfreds.
 
Og nej, mor og far. Det hjælper heller ikke at nissen også går med plaster! Det er stadig noget møg.
 
Senere tog jeg og far på drenge-tur ind til fars arbejde for at aflevere nogle ting.
 
Far kaldte det godt nok hans arbejde - men der er skisme da INGEN der arbejder der!
 
INGEN overhovedet! Der var helt tomt... Mærkeligt.
Men det var alligevel en meget hyggelig tur.
 
I skal da ikke snydes for nogle billeder af min smukke søster:
 
 
 
Kys fra Max

4 kommentarer:

  1. Hej Max! Det er fedt med gaver, og mon ikke der er flere på vej? Stort julekys til Smukke Max og hans smukke lillesøster.

    SvarSlet
  2. Du har ret Max, det er da et mærkeligt sted din far arbejder... kuk kuk hvor er I henne alle sammen? Hun er sød din lillesøster hva?

    SvarSlet
  3. sejt, at du lige var med på fars arbejde:) men ja, tomt ser der ud, hvad mon man kan få en hel arbejsdag, til at gå med der;) gode billeder du har lagt ud af lillesøster:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så kender man finanssektoren igen. De er vel alle ude og drikke champagne og spise kaviar på kundernes regning. Og når det bliver småt med pengene kan man vel bare få en bankpakke mere til at finansiere medarbejdernes konstante og langvarige barselsorlov'er ;-)

      Men en flot søster - far skal vist sidde klar med jagtgeværet når hun når teenagealderen ...

      Slet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.