søndag den 9. marts 2014

Kan du gætte hvem vi er...

Jeg har stjålet storebrors jakke... Tror han syntes jeg var lidt irriterende. Men jeg synes det klæ'r mig, hvis jeg skal sige det selv.

Måske jeg går bedre an som jordbær...!?

Storebror var hund til fastelavn og han var sej til at give tønden nogle ordentlige slag!

Jeg har set hvor sej storebror er på en cykel, og jeg fornemmer lidt at jeg er nødt til at starte nu, hvis jeg skal blive lige så sej som ham. Attituden har jeg i hvert fald styr på.

Seje brormand!

Min moar synes Max her ligner en lille teenager (hvis man altså kan se bort fra hyggekluden). 

Kan man være for ung til at være med i de unge mødre!?

Piiift piiift - jeg giver altid en lille melodi når vi kører bil. Det lyder helt fantastisk!

2 kommentarer:

  1. Farmor synes billederne "lugter" af skæg og ballade og forår.......:-)) kys kys

    SvarSlet
  2. I kan tro, vi kan gætte hvem I er :-)
    Dejligere unger findes nemlig ikke i hele verden, enten I ligner Dark Vader, et jordbær, en hund, cykelmyggen Egon, en utidig teenager eller en fløjtenist fra DR´s kammerorkester :-)
    kys fra mormor

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.