fredag den 4. april 2014

På arbejde

Efter at have prøvet at styre en rigtig flyver i Lalandia (se forrige indlæg), har jeg fået smag for det skidt. Så jeg er smuttet med farmor på arbejde.

Farmor hvor er de fly?


Ja så kigger vi her. Heller ikke noget!


Hmm... Det er gule busser - det har aldrig været et fly.


Ja ja du er fuld af løgn farmor, der er jo ingen fly at se her fra tårnet.


Hov hov hov hov, så nu der farmor, hvad jeg lige har fundet. Fire fly på stribe. Fedt! Det er jo næsten som at være Tom Cruise i Top Gun. Ready to take off.... Go, go, go, go.


Mission accomplished. Så skal der arbejdes. Hjælper lige farmor med at få indtastet de rigtige oplysninger, så vi ikke stopper flytrafikken.


Done. Godt arbejde og så er der pause, med chokoladekiks og juice.


Drenge, drenge, drenge, come on. Hvad er det fedt ved at se på flyv. Skal I også snart ud på Flyvergrillen sammen med alle nørderne?


Se dog på mig i stedet! Er jeg ikke smuk - lige ind til det er forklædningstid.


(Forestil jer sound tracket fra 007 - "dam da da dam da da dam da da dam.....").
Agent Alfa is on her way on a dangerous mission.


Kom vi sniger os ud.


Er I med?

 `
Har lige smidt agentsportsvogen - vi forsætter til fods.


Keep it cool. Agenter smiler ikke når de er på farlig mission.


Aarh en agent har også brug for en slapper og bare ligge og se op mod himlen på alle de fly storebror lige har sendt godt afsted fra lufthavnen. Godt arbejde brormand.


Tak for nu røvhuller! Jeg må videre i min nye undercover agentslæde!


Knus fra flyveleder Max og agent Alfa.

4 kommentarer:

  1. Jeg sender Q over til dig agent Alfa med lidt nyt agentudstyr. Vi ses pludselig et hemmeligt sted.

    SvarSlet
  2. Talk to me Goose! Har du fået grønt lys fra flyveleder Max?

    SvarSlet
  3. Dyb respekt Maxe-mand, du har helt styr på vejr og fly og efter hårdt arbejde siger fagforeningen pause: juice og kiks mums. Og agent Alfa du er bare super cool, du har lige det der kølige overblik der kræves for at være agent :-))

    SvarSlet
  4. He! He! ingen tvivl om, at I er verdens sejeste unger :-) Og mon ikke mor og far skulle slå ind på en ny levevej? Jeg vil foreslå: film-mauskript-forfatter, filminstruktør, romanforfatter.....ja, der er mange muligheder med de evner ;-)

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.