mandag den 16. september 2013

HVAD sker der!

Moooar.... Faaar... Hvad sker der! Hvorfor er der kun billeder af lillesøster på min blog? Og hvorfor er det kun billeder, der har været igennem fotobehandlingsprogrammet der er lagt op?

Nej nu skal I få sandheden om den lille fede.

Hvem ligner hun her, som er et standard billede fra morgenmaden?

Rigtigt - Svampe Bob Firkant og de har samme hovedform.


Og hvem ligner hun her?


Rigtigt - Jim Carrey fra Dum og Dummere filmene. Og hun er så stor fan, så hun har brugt samme gryde ved klipning. Ha ha ha...


Nej storebror er ikke sur, bare skuffet. Laver lige kigge væk finten og ser lidt sej ud.


Og så bare lige en række fotos af mig!
Ja jeg er glad for maskiner og ting der kan grave.



Og god ved dyrene. Jeg giver dem mad og ikke som lillesøster, der bare spiser deres mad.




Og hoppe kan jeg også. Lillesøster kan bare rulle.



Og klatre er heller intet problem.



Så er der styr på bloggen igen og I ved hvis blog det er! MAX FAURBY.


2 kommentarer:

  1. Farmor kan godt forstå du er lidt mopset over lille søster fylder så meget på DIN blog.... men hun er nu skøn også selv om hun har grydehår hi hi - men endnu bedre en masse dejlige billeder af aktive super cool Maxe-mand.
    Kys kys til jer begge to!

    SvarSlet
  2. Skønne Max!! Ingen er i tvivl om, at du er den ubestridte leder af bloggen og absolut hovedpersonen......selvom Alfa har sneget sig ind med stor charme, selvtillid og lækkert hår :-) Mormorkys til de to dejligste unger i verden!

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.