tirsdag den 10. september 2013

Verdens bedste far!

Så er mor startet på arbejde igen og passe-tjans-stafetten er givet videre til farmand. Jubiii nu er der lavet om på alle rutinerne og jeg får lov at prøve en masse nyt.

Morgenritualet med rent tøj og vask lige når jeg vågner er udskudt lidt - nu kan jeg godt gå rundt hele formiddagen med nattøj.


Konstant overvågning er ude og jeg må nu lege på storebrors værelse alene, mens far spiser frokost på altanen.



Go' morgen Danmark og sofahygge frem til frokosttid med mor er skiftet ud med en tur i træningscenteret så snart mor og storebror er smuttet. Jeg skal jo holde figuren og være klar balletskole om et par år.




To konstanter hænder bag mig når jeg rejser mig og går rundt er udskiftet med klapsalver og heppekor fra far, mens han sidder med sin kop kaffe. Se lige hvor langt jeg kom og denne gang gik det godt!





Babybøgerne er udskiftet med øøøh ja det må I selv gætte jer til. Jeg ved jo der også er et ældre fanpublikum der følger med her.



De normale shoppeturer med mor hvor ingen ekspedienter kommer og spørger om der er noget de kan hjælpe med er bytte ud med en være gang slalom kørsel for at komme forbi alle de kvindelige ekspedienter der konstant vil hjælpe far med tøjindkøb og sige øøj hvor er hun nusser.


Postevand er skiftet ud med smoothies fra Joe & the jouice. Ok det ser ud som om jeg bruger sugerøreret men det var bare for fotografens skyld. Det er nemmere at drikke af den som en kop og så give det også et fint lyserødt overskæg.



Men noget der ikke er skiftet ud er min dejlige storebror, som jeg altid glæder mig til at se når han kommer hjem fra børnehave. Se lige verdens bedste storebror!


5 kommentarer:

  1. Meget mærkelige blade... Der kommer jo ikke noget mælk ud!!

    SvarSlet
  2. Hej Alfa.
    Hold da op hvor I hygger:) husk og handle ind og lave mad til mor kommer hjem fra arb;)
    Hvor er du blevet dygtig til at gå rundt i stuen. Sejt du er startet til fitness, kan huske at din storebror gik på rambo-skole;)
    hils din far, mor og storebror.
    Knus fra gudmor.
    Fantastiske billeder:)

    SvarSlet
  3. En kæmpe ros til tekst forfatteren.....og Alfa det er godt du tager det seriøst det med balletten men ellers ser det ud som ren hygge med farmand :-))

    SvarSlet
  4. Hold da op!! Så blev barsels-stilen lagt om. Nå, men bare hygger jer. Og det ser det ud til :-)
    Godt du holder øje med far´s træning, så han ikke sløjer af. Jeg tænkte lige: Den der balletskole???? Nu har mor jo lokket mormor med til gymnastik for teenager. Så mon ikke der kommer et Barn-mormor ballet-hold?? Det kunne være sjovt :-))

    SvarSlet
  5. Tidligere dansklærer på Nordstrandskolen.11. september 2013 kl. 18.57

    Ja, lille Lasse Faurby, jeg husker tydeligt, at du var fraværende den dag, hvor vi lærte om Kommaet.....suk! Jeg har søgt over i andet erhverv.

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.