lørdag den 12. oktober 2013

Stilhed

Hej venner

Vi beklager begge to... Der har været lidt stille på bloggen. Men vores webredaktør har haft travlt med andre ting... Og noget med at der er en der skriger om natten og en der altid vågner før kl. 5 hver eneste morgen!! Vi ved dog ikke hvad det har at gøre med denne blog! Men de gamle ser sgu lidt trætte ud p.t. :)

Men vi har en fest hver dag!

Her er lidt stemningsbilleder fra de seneste dage.

Smukke Alf

Æd min sut, far!

Hey! Giv mig den igen!

Jeg fik den!

Vi havde besøg af vores veninde Mathilde. Hun giver de bedste krammere til Alfa og er god til at køre ræs sammen med Max på motorcykel!

Puuh, det er svært. Kan I se koncentrationen i mine øjne?

Far holder vognen, så har jeg lige overskud til et smil til kameraet. 

3 kommentarer:

  1. Kære Max og Alfa
    Lykke er at komme på vagt en kedelig søndag morgen hvor alle andre sover - undtagen dig Max - og så opdage, at der er lagt nye skønne billeder på bloggen. Kys kys til jer begge

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt at jeres forældre endelig fik taget sig sammen til at opdatere bloggen :-) det har vi ventet længe på :-) Skønne skønne billeder :-) :-)

    SvarSlet
  3. Hej I to festaber! Kan I ikke nøjes med at holde fest om dagen, og lade De gamle sove om natten?
    Så kan de få deres skønhedssøvn......de har så hårdt brug for den :-) Mormor-kys til jer begge to

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.