mandag den 17. juni 2013

Alfa's Barnedåb

Så er jeg blevet døbt og hedder nu officielt Alfa Faurby (Undskyld til Bedstefar... du vender dig nok til det på et tidspunkt!) :p

Her tager jeg og mor i mod gæsterne i kirken. Gudmor Kalle ser mig lige an og vurderer om hun virkelig har fået trænet overarme nok til at bære mig under hele seancen.

Storebror havde flottet sig i dagens anledning; håret var næsten redt og den smarte pilotjakke var taget på!

Her ankommer den lyshårede del af familien; Oldemor sammen med farmor og Bedstefar.

Så, nu er alle gæster ankommet! Orgelet spiller og alle venter kun på at se mig!! Lad showet begynde!

Der bliver sunget igennem og jeg er meget flittig med at vise mor og Gudmor Kalle hvilke sider de skal synge efter i salmebogen.

Imens fjollede storebror og Fætter Jes rundt og lavede ballade. Mon der var nogen der holdt øje med dem oppe fra?

Så er det nu! Nej... vent!! Hvad sker der?!? Skal jeg LIGGE ned?? Hrrmpf.. det er kun for babyer. Stram op i mavemusklerne... jeg skal skisme ikke ned og ligge vandret! Ok, så kom da med det vand... men lad det gå lidt tjept så jeg kan komme op i lodret position igen.

"Det var det" siger præsten mens storebror står og skuler fjoget.

Intet problem at blive døbt - jeg tager gerne en tur til hvis I mangler nogen at døbe!

Mine forældre inviterede bagefter på smørrebrød og islagkage.

og trekantshapsere til ungerne.

Efter at have sovet en lille lur i barnevognen i dåbskjolen, skiftede jeg til noget lidt mere nutidigt.

Dejligt vejr til en dejlig dag!

6 kommentarer:

  1. I'm watching you Alfa!

    SvarSlet
  2. Sikke noget pjat med så lidt vand i kirken - der skal være meget mere og jeg skal have mine badevinger. Tak for gaverne til min søster! Jeg har hjulpet hende med at lege med mange af dem :o)

    SvarSlet
  3. Super dejlig dag!!! Alle nød det, både store og små.
    Og du var helt vidunderlig......specielt med dåbskysen :-)
    Kys fra mormor

    SvarSlet
  4. Det var en rigtig fin dag for os alle og du opførte dig jo eksemplarisk :-))

    SvarSlet
  5. Tillykke med dit fine navn :-) Det ser ud til at I havde en dejlig dag. Og storebror er bare sej i sin fine jakke :-)

    SvarSlet
  6. Kære Alfa. Den dåb klarede vi da bare super godt:) du var så dygtig og jeg fik sagt ja og nej på de rette tidspunktet;) det er da team-work. Jeg vil give storebror ret, der var nu for lidt vand i den døbefond;)

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.