mandag den 8. juli 2013

Mallorca

Hola, estamos en España con mi hermana, mi madre, mi padre, abuela y abuelo.


Og her bor vi på et dejligt hotel med havudsigt - begrænset havudsigt hedder det i kataloget, men farmor synes virkelig vi har gjort et scoop her, for hun kan se så meget vand.




Badebillederne af mig bliver i år meget begrænset, da I bare kan se dem fra de mange forrige badeferie. Samme badevinger, samme six pack og samme store smil.


Men lige et par af søster skal I ikke snydes for.




Hun skal nok blive en rigtig badesmølf som mig og smiler hvad end hun er i vandet ude eller inde.


Legepladsen får fem store stjerne. Der var alt hvad jeg skulle bruge for at kunne sige "brrrr" til alle ting, hvad end det var når jeg snurrede rundt, kørte bil eller vippede.




Og efter en tur i poolen og på legepladsen gør det godt med en lille lur.


Det er dog endnu bedre hvis jeg kan sove i bedstefars seng og holde ham i hånden.


Lillesøster kan nu også sidde selv, så det er skønt at sidde og lege med hende. Jeg giver hende legetøj, men hun prøver hele tiden at tage min sut.


Afledningsmanøvre - hun får lov at nusse mig i håret.


Moooaaar Alfa tog min tog min sut. Vræl....


Se lige min seje cykel. Far tramper og jeg styrer.



Er hun ikke dejlig?


Hun ligner også lidt en model synes jeg. Far han ser bare skør ud.


For at få lidt fred sendte jeg mor og Alfa til babyrytmik, med en masse svenske og norske børn. Mor fattede ikke en dyt, men jeg synes det var skægt.


Far så skal vi træne en lille poseringsstilling. Stræk armen ud, spænd alle musklerne og peg op i luften, så hele din krop står kiv skarpt! Hvis du har overskud kan du også spise et æble samtidig.


Sådan her Max? Nej faaar, stræk så den arm - din vatarm.


Sådan her! Og få den så lidt mere i 45 grader op mod himlen. Det er det pigerne vil se.


Jeg opgiver at træne med ham mere. Snup du en mojito i stedet for det kan du vel finde ud af og stik mig en friskpresset appelsin juice, da det er bedre for træningen.


Vi fik en masse god mad. Både ud på strandbarene, på hotellet og i lejligheden.




Og nogle aftener fik jeg lov at være længe oppe og hygge med de gamle på altanen. Eller det vil sige jeg spurgte ikke, men kom bare ud når de havde fundet alle de sjove små flasker op.



Lollo og Bernie blev mine to nye bedste venner.



Det vrimlede faktisk med dyr på hotellet. Der var også en sød vaskebjørn, en isbjørn og en brun bjørn. De var super seje til at danse og jeg fik også fyret godt op under dansekedlerne og imponerede pigerne med mine vilde dansetrin.




Hasta luego España. Max



5 kommentarer:

  1. Gracias por una gran vación usted. Bernie le falta.

    SvarSlet
  2. Det ser ud til I endnu engang har haft en fantastisk ferie :-) Nu glæder vi os til snart at få jeres mor tilbage på arbejdet :-)

    SvarSlet
  3. Er det en konkurrent til DM i bodybuilding der poserer?

    SvarSlet
  4. Det var bare alle tiders at få lov til at være sammen med jer to skønne unger en hel uge......vi gør det gerne igen :-))

    SvarSlet
  5. Det ser ud til, at I har haft endnu en skøn ferie:-) Og snart ta´r I afsted igen...til Bornholm. I to unger er da nogle rigtige globetrotter :-))

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.