tirsdag den 4. juni 2013

Hjælpsom!

Jeg er en meget hjælpsom dreng...! I lørdags var jeg hjemme hos mormor og morfar:

Og her hjælper jeg morfar med at slå græsset...
 
Og jeg hjælper mormor med at vaske havestole...
 
Hårdt arbejde i haven kræver en tår frøvand i frøstolen!
 
Mens jeg arbejde hårdt, fes søster den bare af i gyngen!
 
Her hjælper jeg Alfa med at spise resten af sin frugtmos op!
 
Men det er jo ikke nok til en stærk dreng - så nuppede lige selv en platte bagefter.
 
Her hjælper jeg frøen med at komme i vandet...
 
Jeg hjælper mormor med at vande havens blomster...
 
Og jeg hjælper mormor med at træne mormor-armene!
 
Brrrr brrrr brrr...! Dyt dyt!!
 
Her har jeg hjulpet mor med at finde et af mormors tørklæder til Alfa, da solhatten var glemt derhjemme!
 
Tøse-fnis!

2 kommentarer:

  1. Man bliver altid i godt humør når man jer to stor smilende, skønne unger :-)

    SvarSlet
  2. Du er ikke bare meget hjælpsom, du er er også den dejligste dreng nord for Alperne. Og så er du også meget heldig! Du har den skønneste lillesøster i verden.
    p.s. Du glemte at nævne, at du også hjælper mormor med at holde hende vågen om natten :-)))

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.