søndag den 15. december 2013

7. december 2013

Yep! Så blev det min tur til at have fødselsdag. Mit første år er gået i denne verden og sikken et skønt år!

Her er fotos fra dagen hvor jeg blev fejret.

Jeg stod op til et morgenbord med gaver og flag! Men som I kan se var jeg mere interesseret i skeen og hvor havregrøden dog blev af!!

Nøørj, min første fødselsdagsgave var et fødselsdagsdagstog. Min gave til mig selv var en god omgang øjenbetændelse... Deraf de smukke røde hævede øjne.

Havregrøden lader vente på sig! Måske denne her kan spises...!

Så kom jeg i fin Prinsesse-Alfa kjole samt frisure. Jeg fik disse fine kasser af farmor og bedstefar.

Og flotte strømpebukser af mormor og morfar!

Storebror var selvfølgelig rigtig godt til at hjælpe med at pakke alle mine gaver ud! Han mente længe at gaverne var til ham... men da det hele var lyserødt, blev han til sidste overbevist om at det nok var til prinsessen (altså, mig!).

Mit nye dukkehus var fra det samme af et stort hit!

Hygge med mor i solskinnet! Selvfølgelig skinnede solen fra en helt skyfri himmel.


Inten problem at gå, når man lige får en hjælpende hånd af Fætter Jes og Kusine Josefine.

Så blev det tid til frokost og den stod på hotdogs, til stor fornøjelse for os børn især.

Jeg insisterede kraftigt på at få lov at indtage min første fødselsdagslagkage hos Tante Maria. Det er jo ikke sjovt at få lov at fedte sig ind i kage helt alene.

Mums!

Juuuhuu! Er der nogle sjove hunde dernede. Dagen blev afsluttet med et lunt bad og efterfølgende babystrip.

Hvad!? Sagde du noget mor!?

2 kommentarer:

  1. Hej din skønne unge! Godt du fik lidt lagkage, så du ikke mister din smukke figur-profil :-)
    Og hvor har det været et dejligt år med dig og din skønne storebror:-) Mormor-kys

    SvarSlet
  2. Du er bare for lækker :-)) ..... og hvor er det godt du har en hjælpsom storebror!

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.