fredag den 22. november 2013

7. november 2013

Yes, så er jeg blevet hele fire år!! Hvor går tiden hurtigt (siger min moar).

Tænk sig at stå op til sådan en mega gave her! Sejt! Elsker gaver... Yum yum!

Stor dreng på stor cykel!

Senere på morgenmaden blev der serveret luksus fødselsdagshavregrød og det flotte tog fødselsdagtog med nu hele fire vogne!

Der lå også fødselsdagbreve til mig og jeg synes selv jeg var ret smart lige sådan at bruge skeen som brevåbner.

Fnis! MEGET-højt-spillende-musik-kort!

Weekenden efter havde jeg inviteret familien til fødselsdag.

Nøørj, jeg fik mange mange fine gaver!



Svampe Bob Firkant ballon! Stort hit! Kan I se ligheden med min søster...

Mormor og Alfa pjatter.

Så er der serveret!

Mums! Lækker lagkage.

Det har været en dejlig fødselsdag og jeg er nu på vej i seng. Ballon kom med og vogtede over mit hoved mens jeg lå og sov. :) Glæder mig allerede til jeg bliver 5 år!

2 kommentarer:

  1. Det var en rigtig fed fødselsdagsfest du holdt Max og lagkagen som mor havde lavet... nam nam.... vi glæder os allerede til næste år :-))

    SvarSlet

  2. Super-Max! nu fire år!!! Dejlig fest med skønne unger i alle aldre :-)

    Vi ta´r en fest mere om et par uger, når Alfa bliver 1 år. Kan næsten ikke vente :-)

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.