torsdag den 14. februar 2013

En helt normal dag den 14. feb 2013

 
Jeg startede dagen med fodnusseri på Rigshospitalet. Ligger lige og charmer fyssen - utroligt at hun stadig smiler, når man tænker på hvor sure tæer jeg har.

Mig og min søde fys!

Senere på eftermiddagen kom storebror hjem.

Max laver tegnet for Alfa mens han viser sin lillesøsterfigur til mor.

Hmm... Kan I se ligheden?! Kysen mangler da...


Her træner jeg lidt hovedløft. Det er dælme blevet hårdt efter der er kommet lidt flere gram i kinderne.
 
Mmmmh, gnaske gnaske. Yderst lækker hånd at sutte på! Mor siger jeg skal bruge min sut i stedet for... Jeg siger bvddr!

Så er det sovetid - tror de...!

Storebror er blevet helt forelsket i en pige der hedder Jordbær-Marie og er meget optaget af at se hende i fjernsynet!

 Men en mosletur med far kan dog godt løsrive ham lidt fra tegnefilmskiggeret.

Ug ug... Snigende Bror lister sig ind på Rasmus Klump...

Haps! Fanget!

4 kommentarer:

  1. Dejligt med fodnusseri:) Fyssen ser fuldstændig ligeglad ud med dine sure tæer. Men jeg synes nu altså heller ikke de er så sure, som din mor siger;) man må da sige at Jordbær-Marie, får Max' fulde opmærksomhed:) meeen Rasmus klump kan stadig følge med;) ser ud til I har haft en god dag.

    SvarSlet
  2. Sikken en dejlig dag i den kolde vinter.....håber I også har haft dejlig nat (med de nye skinner) Og mormor synes overhovedet ikke, at dine tæer er surer. de er meget, meget SØDE!!!! det er bare din mor der er lidt sart :-) Skønne unger!! jeg ved slet ikke, hvordan mormor skal undvære jer en hel uge :-( Det det skiløb er da vist også lidt opreklameret :-)

    SvarSlet
  3. Mors kollega = stor fan18. februar 2013 kl. 15.26

    Sikke en masse skønne billeder :-) Det ser ud til at de rå hygger hjemme hos jer. Og I er bare et par totalt skønne børn :-)

    SvarSlet
  4. Så søde unger altså :-)

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.