fredag den 7. december 2012

Hjemme-hygge-dag

Moar tager ikke på arbejde for tiden... Mærkeligt. Måske det har noget at gøre med hun er blevet for tyk til at nå tasteturet på arbejdet... Nå, men fint for mig så brugte vi nemlig i stedet torsdag på at hygge lidt i stedet for at tage i børnehave. (Noget med at jeg skal nyde at have hende alene inden en eller anden lillesøster kommer...).

Vi tog på Tårnby bibliotek og se det var virkelig fedt!

Jeg har lige være i køkkenet og lavet lækker mad til mor og krokodille-bamsen! De er begge helt tossede med kombinationen æg og vafler.

Ohøj sømand - ankeret er kastet - jeg smutter!

Her tæmmer jeg det skræmmende Loch Ness uhyre!

Bamse får en tur gennem røret...

Og denne her var altså lidt interessant!

Dyb koncentration når de små mænd skal sættes op.

Leger lidt med biler med en anden dreng på både bordet og i garagen... Der var en smule kamp om de bedste biler!

Men denne her var nu den sejeste (og den største af bilerne). Wrooom wroomm!! Jeg kørte langt og hurtigt i den og Peter Pedal aben fik også en tur.









5 kommentarer:

  1. Ohøj sømand må far sejle med næste gang...

    SvarSlet
  2. Som de nærmeste i omgangskredsen vil vide, er der pluselig sket det, at den der meget omtalte: Lillesøster!! er ankommet....lidt før beregnet. Derfor er mormor lidt sen på tasterne:-) Men du er, som sædvanlig, super dejlig....og meget aktiv. Og vi er sikre på, at du bliver verdens bedste storebror.

    SvarSlet
  3. Men hvornår får vi lillesøster at se på bloggen? Eller får hun sin helt egen blog :-)

    SvarSlet
  4. Bare søg på Alfa Faurby så kan I se min seje blog :o)

    SvarSlet
  5. Din mor er bare så god til at finde spændende legesteder.....og ja der er sket meget på få dage for nu er du blevet storebror, det var godt du lige fik en hel hyggedag alene sammen med mor :-))

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.