søndag den 2. december 2012

7. november 2012

Bedre sent end aldrig! Jeg er selvfølgelig for læææænge siden blevet 3 år! Her er lidt billeder fra dagen:

Jeg blev vækket med fødselsdagssang i sengen og fik allerede mine gaver ved morgenbordet fra mor og far!

Her tester jeg lige en af mine gaver. Et sjovt spil med snegle og hvor jeg kan bruge min farvesans!

Fik også en super sej politi-helikopter!

Her er jeg kommet hjem fra Børnehave. Besserne kom for at fejre dagen med mig. Den kvikke læser vil bemærke min sut i munden og skålen i sofaen. Jeg blev nemlig ret skidt da jeg kom hjem og kastede op et par gange... Øv øv... Men havde dog lige et par gode øjeblikke, hvor jeg samlede overskud til at pakke alle de fine gaver op besserne havde med til mig.

Flot lagkage! De gamle sagde den smagte rigtigt godt - jeg havde en lille smule problemer med appetitten... 

Så er jeg kommet i nattøjet og har fået det lidt bedre. Hyggelig dag og aften trods alt! Tager revanche til næste år. ;)

1 kommentar:

  1. Selvom du havde rigtigt skidt, er du jo en meget tapper lille (stor!) dreng. Og vi havde en rigtig hyggelig aften....da du fik det lidt bedre :-)

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.