lørdag den 7. juli 2012

Solskin

Tænk, så har det været regn og skyet hele dagen. Men efter aftensmaden begyndte solen at titte frem. Det kaldte på en tur på legepladsen med de gamle!

Wrooom wroom - kører lige igennem en meget farlig tæt bevokset sti.

Sku' man lige se om man kunne komme op til den der rutjsebane...

Med tungen lige i munden kan jeg nu faktisk selv gå oprejst op af trappen. Og ned igen!! Men det kræver øvelse og skarp koncentration.

Så kom jeg op! Klar til en rutjsetur!

 Hej mor! Jeg er for sej!

Fik også lige tid til at lege lidt med sandet og lave små sand-klat-kager til mor. Hun blev meget glad.

 Sjovest i dag, var nu gyngen! Weeeh!!
Det er svært at holde balancen, men det gør det kun ekstra sjovt!

 Mor kom med en god ide. Man kan jo også gynge på maven!

 Juuuhuuu jeg svæver!

Og flyver som en anden supermand!

Når enden er god... :)

6 kommentarer:

  1. Nogen der har set min kværn?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey! Din klaphat! fingrene væk fra min kværn. Den har du slet ikke n..... til at at styre :-)

      Slet
  2. Hej Max. Sejt du flyver;) det må du lærer mig. Glæder mig til zoo tur i næste weekend:) knus fra Mathilde

    SvarSlet
  3. mormor...igen :-)8. juli 2012 kl. 11.21

    Super seje unge :-) Hvis ikke solskinnet kan få en gammel mormor i strålende humør, skal man da bare gå på Max´s blog : -)

    SvarSlet
  4. Har du ikke været til frisøren? Der er lidt Justin Bieber stil over din frisure...sejt!!

    SvarSlet
  5. Super seje Max ude på nye eventyr.......skønne billeder :-)

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.