torsdag den 5. juli 2012

Hvor er Max henne?!

Max er blevet væk! Hvor er han henne...?
 Hvis det ikke var for det flyvende gardin og de store fødder så havde de gamle aldrig gættet hvor jeg gemte mig!
Okay! Jeg er fundet!! Tit tit...
Skide skægt - intet mindre!

Ha ha - fnis!

Hov, men hvem er nu det der har gemt sig...?

Hvem er det mor? Det er ikke mine store fødder man kan se...
Jeg løber lige hen og kigger!

Fnis!! Jeg kan se det nu - det er jo morfar!!
Senere faldt mormor i bog-fælden. Jeg synes lige hun skulle kende historien om Rappedask.

5 kommentarer:

  1. Super skønne Maxemus :-) Og mormor går gerne i læse-bog-fælden igen og igen.....er nærmest utrættelig på lige det punkt:-)

    SvarSlet
  2. Sygt hvor ser jeg godt ud i rød bluse!

    SvarSlet
  3. Du er simpelthen så dejlig fotogen Max og din mor er god til at fange dig på de rette øjeblikke :-)

    SvarSlet
  4. Din mor er bare så dygtig Maxemus og du har det mest fantastiske smil.....du har næsten lige så store fusser som Rappedask :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Flot farmor at du har kommenteret ;-) Max <3

      Slet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.