onsdag den 31. juli 2013

Slut med sut og meget andet

Jeg er blevet stor dreng på 3,5 år!! Har nu i et par uger været blefri og så stod den næste hårde stor-drengs-prøve; at smide sutterne!! 

Jeg hjalp selv med at finde alle mine sutter og samle dem sammen i en pose...

Og dernæst ud i affaldsskakten med dem! Piece of cake... de gamle havde jo lovet et par gaver eller to hvis jeg ville smide mine sutter ud!

Nøj! Denne her stod i stuen da jeg kom tilbage!!

Fedt fedt fedt - mit helt eget Smølfe-løbehjul med taske til småting.

Og senere var jeg med mor i Søvang og hente to kasser fyldt med Flexi Trax! 
Det er bare super at smide sutterne! Det burde vi gøre noget oftere...!

Men så skulle jeg jo på et tidspunkt i seng. Manglede nu ret meget mine sutter og jeg var også lidt ked om natten. Men hvis jeg selv skal sige det; så var jeg ret tapper og efter et par dage er det bare nul problemos at falde i søvn og sove uden sut! De gamle er rigtig stolte af mig. :-)

Vejret har simpelthen været så lækkert og det har krævet vandpjaskeri på altanen.

Se selv, mor! Vi kan sagtens sidde her begge to!!

Sådan her ser man ud når man har været inde på herreværelset og nuppet snorkeludstyret. Jeg har selv formået at tage brillerne på og snorklen bruger jeg som kæphest!

Prrr, prrr! Hyp hyp!

Jeg ææælsker bare min søster!

Hende kan man da ikke stå for!

Far er nu også ret tosset med hende. Så tosset, at han har dannet en fædregruppe med nogle af Erfa-drengene. Champagnesmagningen, ur-diskutionerne og skiturene er udskiftet med modermælkserstatning, gode råd til at få baby til at sove og ture med barnevognen i nabolaget.

Her hygger Alfa og Villum.

Og her står den på fis og ballade med Rosa. 

5 kommentarer:

  1. Du er bare så sej Maxe-mand, først at smide bleen og dernæst sutterne, det er cool..... og lille søster hun er bare så lækker :-)) og har allerede fået masser af venner!

    SvarSlet
  2. Super-seje-sutteløse-bleløse Maxemus!!!!
    Ja, hun er helt vidunderlig, din søster.....men det er du da sandelig også.
    Her ville mormor så ha´ anbragt en masse hjerter, hvis jeg liiige havde min iphone i hånden, men I må nøjes med en masse mormor-kys hele næste uge :-))))

    SvarSlet
  3. Hej Alfa.
    Tak for jeg måtte lege med dit legetøj.

    Næste gang er jeg klar til at gå en tur ned på legepladsen, de gamle kan få lov at blive hjemme. Bare jeg må tage min vogn med.

    http://www.youtube.com/watch?v=RvgIeyYr5ZA

    Kh
    Rosa

    SvarSlet
  4. Hi there,

    Im from Belgium (34yo) and I remember playing with these Flexi-trax as a little kid. I have two sons now (4yo and 1yo) and I'd like to give em these aswell. But i cannot buy them in our country. I see they are still popular is Scandinavian countries.

    Can u still buy em in stores? If so, i have a friend in Denmark who might be willing to buy me some the next time he comes to Belgium.

    Thank u and lovely family u have :)

    Greetings,
    Kurt Nijs

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.