tirsdag den 16. oktober 2012

Stor-dreng-seng

Selvom der er nogle uger til min fødselsdag, har jeg fået min gave lidt på forskud af mor og far!
 
En stor-dreng-seng!! Sejt!!
 
Hmm, men den kom jo ikke samlet. Så jeg og far gik straks i gang!
 
Jeg hjalp også mor med at lægge betræk på madrassen.
 
Og arrangerede skruerne i de rigtige huller.
 
Jeg var især en stor hjælp, sagde de gamle, da jeg så Bamse og Kylling! Forstår ikke helt deres pointe her...
 
Far med sejt værktøj!!
 
Sengen er klar og jeg går straks i gang med at rede op.
 
 
Godt nok er det en stor-dreng-seng, men der er også plads til tykke mor og en god bog.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den sej Max:) hvor er du heldig. du må lige skrive om man sover godt i den?;)

    SvarSlet
  2. Ole Lukøje........hhmmm! mormor ;-)17. oktober 2012 kl. 08.18

    Super sejt!! med sådan en "stor-dreng-seng" :-)
    Så må vi se, om den store dreng også vil sove i den? Eller om han hellere vil sove sammen med tykke mor i dobbeltsengen....he! he!

    SvarSlet
  3. Tykke men meget smukke mor..! :-). Sikke en fin seng du har fået Max! Du er godt nok heldig at få en gave før den store dag!
    Jeg håber du får en god fødselsdag.

    SvarSlet
  4. Tykke men meget smukke mor..! :-). Sikke en fin seng du har fået Max! Du er godt nok heldig at få en gave før den store dag!
    Jeg håber du får en god fødselsdag.

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.