torsdag den 7. juni 2012

2012 - Tyrkiet

Dette års, første, sommerferie vel at mærke gik til Side i Tyrket!
Se min seje kuffert fyldt med legetøj. Jeg kørte jeg rundt med i lufthavnen og så cool ud!
Så er vi på vej i flyveren! Jeg nupper mig lige en god skraber på langs... Zzzz!
Så er vi her!
Så skal der bades med moar! Et sjældent syn... hun holder sig nemlig mest til at sole på liggestolene. Men vandet her i baby-poolen var kun 30 cm dybt og derfor dejligt varmt. Det kunne både jeg og mor godt lide!
Jeg har i år også invisteret i en badering - stort hit!
Og jeg er blevet helt god til hundesvømning.
Weeehhh! Fedt fedt... Jeg har stålet en bade-bil fra en anden dreng. Jeg var hurtig og han så det vist ikke!
Når den ikke stod på badning i poolen var der Lollo og Bernie Mini land! Fyldt med legetøj. Der var puslespil, køkkenting, biler, lego og ja... se selv nedenfor.
Dukker i klapvogne der alle havde brug for et komme ud og blive luftet lidt.
Max går cat walk ned af den grønne løber!
Hørte jeg nogen sige Tarzan!?
Her spiller jeg melon-bold med far. Læg lige mærke til at jeg har bare fødder i græsset! Noget jeg ellers ikke bryder mig om. Men det var for fristende lige at drible fra far...
Det var her til højre vi både hele uge. Dejligt lige ud til næsten egen græsplæne og endnu bedre, så lå legepladsen lige ved siden af!
Og sikke en legeplads! Sjovt at kravle hen over hængebroen. (Jeg havde set en lille baby der ikke kunne gå gøre det, så jeg tænke; det vil jeg også!!)
Weeeh, så skal der rutsjes!
Og sådan her blev middagsluren indtaget...
Der var fin buffet både til aften, frokost og morgenmad. Her ses det store udvalg af kager..!
De tyrkiske kokke var meget glade for at lave flotte vandmeloner.
Dejlig morgenmad, bestående a vandmelon, lyst brød og pølser! Mums!
Smukke Max og Smukke Mor klar til en tur på stranden.
Selvom der ikke var langt til stranden så var vejen dertil ikke særlig god. Så hotellet havde en shuttle-bus man kunne nuppe og så var man på stranden 5 min. senere. Kører vi snart mor!?
Er der nogen der har noget sand der skal rives - så har jeg riven og teknikken nemlig!
Her måtte far tage over når det gjaldt badningen... vandet var nemlig ret koldt. Alt for koldt til moar!
Om eftermiddagen var det rart lige at koble af med en omgang Barbapapa tegnefilm på iPaden og en kiwi snack til munden.
Nogle af aftener var der show med de tre syngende og dansende bjørne! Det var VIRKELIGT fedt! Dog var jeg lidt ked af de ikke var der hver aften...
Ferien stod også på lidt kulturelt.
Tit tit... nogen der kan se os?
Glæder mig allerede til næste sommerferie! smiley

4 kommentarer:

  1. Endelig.... du ved ikke hvor mange gange farmor har været inde på din blog for at se om mor har været i gang ......og så super skønne billeder af et dejligt feriebarn :-))

    SvarSlet
  2. En utålmodig fan3. juli 2012 kl. 19.57

    Endelig siger jeg også :-) dejligt at din mor fik taget sig sammen Max. Det ser ud til I har hygget og nydt en dejlig ferie.

    SvarSlet
  3. Hej Max. Tak for en hyggelig ferie. Det var rart du synes om min og bjørnenes underholdning! Ses næste år - Lollo.

    SvarSlet
  4. Længe ventede feriebilleder....endelig!! Tasterne på mormors PC er næsten slidt ned, så mange gange har jeg været på bloggen. Nå, vi har jo snydt lidt og smugkikket på din mor´s iPad :-)

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.